❀◕ ‿ ◕❀ Selamat Datang Ke Nutrisi Sihat & Cantik ❤ Saya Catherine ❤ Shaklee Independent Distributor ID:944001 ❤ Jika anda inginkan konsultansi berkenaan masalah kesihatan anda, sila hubungi saya ❤ Nak tanya apa2 pun boleh. Saya akan membantu anda sebaiknya ❀◕ ‿ ◕❀

Wednesday 13 November 2013

TESTIMONI ESP: Alergi

Ambil 2 bulan lebih.
Start konsisten ambil masa puasa.
Minum setiap kali sahur & malam sebelum tidur.
Ada makan ubat dari klinik & krim utk sapu.
Tapi langsung tidak ada perubahan.
Alhamdulillah dengan ESP dah ok.
Sekarang dah ok sepenuhnya.
[Credit: Dhiya Vitamin]


Anda pun ada masalah alergi? Try lah ESP.. Berbaloi beli sebab banyak lagi kelebihan ESP ni.. 

Antaranya:
Membantu membina otot, kulit dan hormon.
Membekalkan tenaga.
Sesuai untuk SEMUA termasuk ibu hamil, ibu berpantang, dan ibu yang menyusukan bayi.
Awet muda.
Mempercepat sembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
Membaiki memori.
Membaiki masalah rambut spt beruban dan rambut gugur.
Membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

NEVER TRY, NEVER KNOW..

********************************

Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Catherine | ID: 944001 | SMS/WhatsApp/WeChat : 016-8425632
PM : www.facebook.com/messages/NutrisiSihatCantik
Email: mynutrisisihatcantik@gmail.com

OR

Add friend di FB saya: Kate-Ryn Siena Peter Ginting

No comments:

Post a Comment